Afzender
[Naam]
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
[E-mail]Aan
[Naam Energiebedrijf]
[Adres]
[Postcode en plaats]Betreft: Klacht over [onderwerp klacht]
[Woonplaats, datum]
Geachte mevrouw, meneer,
Bij deze wil ik mijn klacht aan u kenbaar maken. Het betreft de volgende de klacht: [korte omschrijving klacht].
Ik verzoek u vriendelijk om binnen vier weken op mijn klacht te reageren. Indien mijn klacht binnen deze termijn niet is afgehandeld, zie ik mij genoodzaakt om mijn klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Energie en Water.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam en handtekening]
Andere energie voorbeeldbrieven
- Algemene klacht aan energiebedrijf
- Annuleren van een energieovereenkomst via huis aan huis verkoop (colportage)
- Betalingsvoorstel aan energiebedrijf
- Brief aan Geschillencommissie Energie en Water
- Klacht aan nieuwe energiebedrijf over geschatte meterstanden eindafrekening
- Klacht ongewenste overstap energiebedrijf
- Klacht over de gehanteerde meterstanden
- Klacht over jaar- of eindafrekening energie
- Klacht tegen de hoogte van de voorschotnota energie
- Ontbinding telefonische overeenkomst binnen bedenktijd
- Uitstel van betaling voor eindafrekening energie
- Verzoek aan Geschillencommissie Energie en Water om geschil in behandeling te nemen
- Verzoek om compensatie bij storing energie