Afzender
[Naam]
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
[E-mail]Aan
[Naam energiebedrijf]
[Adres]
[Postcode en plaats]Betreft: Uitstel van betaling voor eindafrekening
[Woonplaats, datum]
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik uitstel van betaling aanvragen voor mijn eindafrekening in verband met de klacht die ik bij mijn nieuwe leverancier [naam energiebedrijf] heb ingediend over de gehanteerde meterstanden. [omschrijving van de klacht].
Ik wens gebruik te maken van de mogelijkheid uit de algemene voorwaarden om de betaling van de eindafrekening op te schorten totdat de correctie van de meterstanden heeft plaatsgevonden.
Graag ontvang ik een bevestiging van de opschorting van de betaling.
Hoogachtend,
[Uw naam en handtekening]
Andere energie voorbeeldbrieven
- Algemene klacht aan energiebedrijf
- Annuleren van een energieovereenkomst via huis aan huis verkoop (colportage)
- Betalingsvoorstel aan energiebedrijf
- Brief aan Geschillencommissie Energie en Water
- Klacht aan nieuwe energiebedrijf over geschatte meterstanden eindafrekening
- Klacht ongewenste overstap energiebedrijf
- Klacht over de gehanteerde meterstanden
- Klacht over jaar- of eindafrekening energie
- Klacht tegen de hoogte van de voorschotnota energie
- Ontbinding telefonische overeenkomst binnen bedenktijd
- Uitstel van betaling voor eindafrekening energie
- Verzoek aan Geschillencommissie Energie en Water om geschil in behandeling te nemen
- Verzoek om compensatie bij storing energie