Afzender
[Naam]
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
[E-mail]Aan
Geschillencommissie Energie en water
Postbus 90600
2509 LP Den HaagBetreft: Geschil met [naam energiebedrijf]
[Woonplaats, datum]
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een geschil met mijn energiebedrijf. Deze klacht heb ik eerder schriftelijk aan het energiebedrijf kenbaar gemaakt, maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen/ is mijn klacht nog niet naar tevredenheid opgelost. [weglaten wat niet van toepassing is]
Ik verzoek u vriendelijk om toezending van een vragenformulier naar onderstaand adres, zodat ik mijn klacht bij de Geschillencommissie Energie en Water kan indienen.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam en handtekening]
Andere energie voorbeeldbrieven
- Algemene klacht aan energiebedrijf
- Annuleren van een energieovereenkomst via huis aan huis verkoop (colportage)
- Betalingsvoorstel aan energiebedrijf
- Brief aan Geschillencommissie Energie en Water
- Klacht aan nieuwe energiebedrijf over geschatte meterstanden eindafrekening
- Klacht ongewenste overstap energiebedrijf
- Klacht over de gehanteerde meterstanden
- Klacht over jaar- of eindafrekening energie
- Klacht tegen de hoogte van de voorschotnota energie
- Ontbinding telefonische overeenkomst binnen bedenktijd
- Uitstel van betaling voor eindafrekening energie
- Verzoek aan Geschillencommissie Energie en Water om geschil in behandeling te nemen
- Verzoek om compensatie bij storing energie